Sunday, October 31, 2010

aku lega campur puas ati...

wah3...title n3 ni nmpak sgt nk menunjuk2kn....aku ase mcm nk cepuk diri sndiri berkali2 jek....wakakaka....ape kes tetibe nk ase lega n puas ati????aku tetibe ase mcm ni lpas aku tgk muke2 student aku...wah.......segmen sejarah lg....ni smua psl aku pny lm 2 la...walaupn byk dugaan n rintangan yg aku hadapi (ayat mmg mntk pelempang laju2) last2 berbuah jugak akhirnya eh2 silap berhasil jugak akhirnya....keptusan xrasmi yg aku dpt amat2 memuaskan ati n sanubari aku...kahkahkahkah.....(samat aku xjd cikgu BM)....byk yg jd mase aku lm ari tuh....mane kene serang dgn machine gun oleh lec ksygan lg,dpt knal dgn cikgu2 yg sgt membantu aku mase 2....mmg dh rase yg teramat giv up lorh....xtau nk cite kt sape...last2 mak aku juga yg jd mangsa anak die yg kuat mrh ni (tp cengeng) huhuhuhu....tp dgn semangat mak aku pinjamkn 2 last2 aku trime smua yg dtg dgn ati yg seperti konkrit n tinge yg seperti ditutup dgn simen...wakakakaka....mase 2 yg jd pengubat aku kt skola adalah xlain xbukan student2 aku yg agak manja 2...hehehehe....mereka2 ni mmg wt bibir aku xlepas dgn senyuman manis (ceh,sila muntah) dgn keletah dorg2 nih....wlaupun ade mber seperjuangan tp mcm bese la aku xleh nk cope sgt dgn mereka2 nih....bese la pangai manusiakn....aku xleh nk puaskn ati semua org....tp 2 aku tolak tepi longkang...kihkihkihkih....tp last2 kene gak sembur dgn aku -maaf yer kpd mereka2 itu- aku bukan org baik tp aku juga ade perasaan...ape2 pn aku sgt2 berterima kasih kpd cikgu pembimbing aku yg amat membantu aku.....kpd student2ku yg sgt menolong cikgu kamu ini....sy mmg berterima kasih kpd mereka2 yg byk mbantu mase aku menjalani lm selama 3bln...aku berharap keputusan xrasmi itu mmg menjadi milik aku....sbb keputusan itu yg memberi semangat kt aku utk trus blaja...(segmen curahat jap...akekeke...)...insyaAllah A+ akan jd milik aku...amin.......

nate:xsia2 kuku kakiku hancus kerana memakai kasut bertutup...ngeee...

No comments: