Saturday, October 23, 2010

sedey.....

ari yg dnanti dah tiba...cume ade ckit tugas yg belum dituntaskan lg...perasaan aku???semua ade...gembira 2 mesti ade...letih mmg dh lame wujud yg plg penting kesedihan tp bukan termaktub utk kesedihan meninggal pelajar2 tp juga kenangan bersama2 mereka turut ilang bersama2 memory kad yg telah dikebas oleh makhluk ciptaan tuhan yang tidak bertanggungjawab ni...aku xtau nk marah or wat...aku xnk tuduh sape2 tp ntah la...frust giler rase bile ade diantara pelajar2 yg aku sygi ni berani amik mende 2...aku xkisah sgt dgn mende 2 cume kenangan dlm 2 yg wt aku kesah sgt2...i dun know wt 2 do right now...im blank...xde sape yg nk dgr ape yg aku rase dgn erti kata lain aku sunyi...tolong la kembali wahai memory kad...pulangkan.......(nada ala2 misha omar nyanyi lagu potianak harum sundal malam)...yg penting tuntaskan dulu keje yg belom siap utk sekolah ituuuu....

No comments: