Sunday, October 31, 2010

SELAMAT HARI LAHIR

aku syg kamu tp aku xtau byk psl diri kamu...
aku syg kamu tp aku xbrape tau psl kehidupan kamu...
aku syg kamu tp aku xbegitu mengenali kamu...
aku syg kamu tp aku xpernah selami diri kamu...

kerana

aku syg kamu seperti mane diri kamu yg ada depan aku...
aku syg kamu tanpa sebab
syg hadir tanpa syarat
syg hadir tanpa disedari

dan semua 2 aku sedar bila aku kehilangan kamu
walaupun kamu hadir kembali dan telah aku nyatakan perasaan aku itu
aku seperti tidak mendapat jawapan dari kamu

dan

aku terima semua itu dengan ikhlas
aku akan menunggumu sehingga semuanya terjawab dan jelas
buat masa ini cukuplah aku hadirkan ucapan

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-26 SAYANG


note:abaikan ini jika awk jd milik org lain.....

2 comments:

MissKitty said...

ku juga syg kamu tanpa sebab..haha

fifa said...

ku juga begitu....
tp dia???