Tuesday, November 2, 2010

bia la kosong

jari menekan hurup pd papan kekunci sambil menguap...hari ni,aktiviti rutin yg aku lakukn stiap ari...bgn....mkn....tgk tv...tlg mak...kcu cipotet a.k.a akif naqeeb....on9 (lambt ckit sbb kene bar lorh...)...ble dh leh on9 2 ape lg...muka aku mcm dh melekat kt skrin lappy ni...aku mula merayap2 kt rumah2 bloggers lain....mmg hobi aku dr dlu merayap secara semunyik2....bru skrg dilakukn secara terang2an...hehehe...maap yer kpd mereka2 ini...ngeee....bile aku merayap ni mende yg plg aku suke bace lup stoli dorg....aku sonok bace lup stoli dorg xkesah la yg dh kawen ker blum...sweet sgt...=D....ape kes smua nih????ntah la jz feeling happy 4 them...ye la aku nk merasa mcm 2 mmg payah la wt mase skrg ni...sbb yg lepas pn mmg nmpk happy tp sbnrnyer berhapi...blum masenyer aku merasakn smua itu tp bohong klu aku ckp aku xkesah...tp wt masa ni bia la kosong dulu...dr aku trime org tnpa aku sendiri rela baik aku hancurkn ati org 2...(wah terpeling lak...mmg mntk pelempang laju2)...sbnrnyer mmg aku ade simpan demdam eh2 silap simpan perasaan utk bahgia dgn seseorg tp nmpknyer...ntah aku pn xtau nk ckp mcmner....maybe aku bkn utk die...org ade berckp nk tau org 2 ade yg special ke x tgk la pd ari special org itu...dan ckp2 itu ade bnarnyer jgak...dan aku amik jln utk let it go even aku sndiri xleh utk let it go....n aku mungkin xperlu berusaha utk let it go tp aku cume perlu biakn jer....mungkin itu lebih baik......wat mase itu bia la hati ku kosong sperti jalan yg tiada penggunanya tetapi jalan itu sentiasa ada utk digunakn...(sila rujuk gamba di bawah...ngeeee...)


note:maaf n2 ini bersifat emo n mengundang kemenyampahan kpd yg membaca...sowie yer....aku perlu meluahkan dan aku nk meluahkan ini juga ---> 'ini blog aku n aku pny suke la nk taip apepn...." ngeee...(sila tunjuk penumbuk rmai kpd skrin anda)

No comments: