Wednesday, November 3, 2010

Mr little bos

sapekah gerangan bos kecik nih????dia ni adalah mr. bos kedua dlm umah aku...smua org kne ikut apa yg die nk....kne turut semua perintah die...sekiranya xpenuhi ape yg die nk hukuman mandatori akan dikenekan...cewahhh...ayat nk gempak mmg mntk lempang laju2...akkekeke....ini la mr little bos aku----->>>
mr little bos a.k.a akif naqeeb...=D

nape kes..pg2 dh bukak cite c ensem ni (wah gelaran lain plak)...bdk ni teramat la manjenyer...al maklum la cucu sulung famili aku pastu gender die laki plak 2....mmg ngam la dgn ayah aku yg xde anak laki 2...mmg bertimpa-timpa la manje bdk ensem ni...die ni mmg byk keletah yg agak sengal...dlm manje2 die pn die ade sorg yg pembuli iaitu aku a.k.a maklang die...wakakakaka....die kene buli smpai tahap dh nek menyampah dgn aku smpai xnk dgn aku...hahahaha.....mmg syg u ketat2 la akif....
bermula la kisah sebenar yg aku nk stori....
mlm td umi n abah die bwak die g kdai knonnyer nk gnting rmbut abah die....die ni mmg pntang klu org nk kuar...mmg die la org 1st yg tgu kt pintu...so nk xnk kne bwak kuar klu situasi 2 berlaku klu mmg tempah bencana jer (ayat nk gempak)...lame gak la dorg 1famili ni g kdai...tok ayah pn siap tny mane la cucu kesygan die ni xblk2 lg...mase yg telah dinantikan telah tiba....smpai la mamat ni kt umah...umi die pn cerita la kjadian yg dh jd kt kdai gunting rambut....rupe2nyer bdk encem ni ptg rmbut gak sbb rmbut die dh pjg smpai org ckp die pompuan time aku bwak die g skola ari tu...nk dijadikn cite rambut yg diptong 2 hanya la bah tepi n blakang shj...KENAPA ITU TERJADI?????
sebab2nyer
  1. die mmg xreti duk diam...so org ptg rmbut (india) 2 xberani nk wt sgt...
  2. die ni tkut dgn org yg bkn famili die...lg2 la org 2 lain kulit dgn die...(hrp maklum kurungan dlm sbb no.1)
  3. die cpt boring dgn ape yg die wt..so die leh duk jap je,2 pn duk kjap sbb excited dgn ape yg die alami...
  4. si pengunting rambut 2 stop gunting rmbut die sbb die nangis kuat gler...(ni la bencana yg aku nyatakn kt atas td) hahaha...
dan akhirnya hasilnye rmbut depan die xterpotong n dh jd style ape dh aku tgk anak sedara aku nih...

 pandangan hadapan...
ok sila abaikn pose pelik dr bos kite ni...

pandangan sisi yg berjaya disempurnakan oleh si penggunting rambut


note:misi memotong rambut depan die bersambung ari ni dgn pelaksananya adalah tok ayah n mak tok die plak....hope berjaya la kali ni...hahahha

No comments: