Thursday, November 25, 2010

terima kasih atas rasa yg kau ajarkan kepadaku.....
setiap kali rasa itu mula terbit utk org lain ianya akan mengingatkan aku kpd kau......
bagaimana harus aku teruskan bersama orang lain sekiranya kau tetap ada dlm aku.....
mampukah aku terus menipu diriku sendiri yang aku sememangnya menyayangi kau.....
terlalu kejam aku menipu org lain sekiranya aku menyatakan aku menyayangi mereka padahal itu dusta....

ketahui la

kau sentiasa ada dalam aku....
kau tidak pernah ilang semenjak kau hadir dalam diriku....


sehingga

kau sah menjadi milik orang lain....
sehingga aku mendapat berita tentang perkahwinan kau....
sehingga semua bukti menunjukkan aku perlu melupakan kau....

buat masa ini

biarlah semua itu dalam keadaan yang sepatutnya
aku buntu untuk perbuat sesuatu

No comments: