Tuesday, February 15, 2011

lame menyepi

salam CAM,dh lame aku xjenguk ko....bkn aku saje2 xjenguk ko....cume lately ni bz giler,khidupan xterurus dengan baik....ari ni aku luangkan mase utk ko sbb aku tertekan sgt...kt ko je yg aku leh luahkn smua yg aku rase....smmgnyer ssh utk wat kje dlm satu kump....aku cube sebaik mungkin utk bg yg terbaik....tp mcm bese at last lain jd....yg dkt makin jauh,yg juah makin jauh...aku xtau nk wat mcmne lg....aku xtau mcmne lg...aku buntu...aku mengadu tp ade org xsuke aku mngadu...aku luahkan tp org xsuke...aku pendam tp at last aku yg skt ati....mende2 ni sume watkn aku semakin negatip dan aku xsuke itu....aku cube utk mengikut sume kate2 org tp org swuh aku decide tp bile dh decide org xsuke....ape aku nk wat....argghhhhh!!!!!!!!!!!!!!mmg aku benci situasi ini...mane lg dgn tugasan lain,kehidupan sendiri yg tidak terurus mcm dilanda tsunami.....niat ati bukan utk mengeluh atau menyalahkn sesiapa tetapi cume utk meluah ape yg terpendam............no 1 know me right now even me...

1 comment:

MissKitty said...

mana kau ni. lama senyap.