Friday, October 8, 2010

apa yg telah berlaku...

semalam aku xhupdet ini catatan...niat dh ade diteruskan lg dgn on9 n bukak tab khusus utk catatan ini tp tetibe je mate terus tertutup smpai ke pagi...semua keje tergendala,lptop xtutup...ape la nk jd dgn ko ni tipah (wah,bkn name sebenar..hehehe) ok2..udah itu utk intronya ye...
apa yg jd semalam ek...pg mcm bese g skola...wah smlm aku diopseb oleh lec ku...ketakutan menjalar sehingga ke tulang rawan...makan xlalu,mandi xbasah,tp tido lena...hahaha...itu kenyataan aku mmg kaki tdo....alhamdulillah semua ok cume aku yg xpuas ati...gara2 gelabah aku ngaja mcm siot jek....cian lec aku tgk ank didik die yg sengal ubi sorg nih...sorry puan...hehehe....tp dh abes 2 lega jgak ase..drpd ase kenyang mcm mkn utk 4bln (ape kaitan???) terus aku lapa mcm xmkn sthn...hahaha....nmpak sgt aku ni kaki gelabah...blk dgn senang atinyer,menunaikan kewajipan n tdo itu mesti...hehehe...lpas bgn 2 trus ngadap tb dgn my mum n c ank sedara yg tgh xsihat 2...tgh syok2 tgk tb tbe kedgran riuh dihadapan umah...dgn niat peduli la ko,aku xkcu ko aku pn trus tgk tb...tp disebabkan sifat prihatin my mum die jenguk2 la jgak bile mkin kecoh...rupe2nye ade adegan laki bini tgh bukak pasar (gadoh)...aku pn ckp dgn my mum,"biala mak..bese la 2 gadoh2 2..."so my mum pn tgk2 dr jauh je la....lpas beberapa ketika (aku pn xtau bape minit sbb aku bkn pengadil yg kire mase 2)
aku pasan laki die meluru kt bini die pas2 tolak bini die yg tgh dokong ank kecik dannnnn tercampak la bini 2 kira 1meter dan ank juga tercampak dr dokongnya emaknya....dan dgn ini serta merta darah aku menyirap n aku terus bangun nk g dkat dpan pintu...nk tunjuk kt laki die yg ade org tgk ape yg die wt 2...jantan 2 mmg sial...aku anti jantan yg mcm 2...my mum dgn otomatik trus amik tudung n kuar sbb nk tunjuk kt jantan 2 yg org tgk ape die wt (aku ulang lg ayat ni kn..hehehe) aku pun kuarkn kata2 aku yg kasar itu "klu nk pkul2 bini 2 pkul la tp jgn la libatkn ank ko 2...ank 2 xbersalah,gua mmg pntang dgn jantan mcm ni...klu aku ade abg or abg ipar aku wt kt ank sedara aku kompem2 aku pkul dorg blk..."aku mmg panas siot tgk org bukak pasar xkene tmpt n aniaya org xbersalah (anak)...aku pny panas lmbt nk ilang dok smlm...(penah lak aku cpt cooldown...hahaha)...sebenarnya mende 2 wt aku terpikir bek xyah kwen klu mcm ni...huhuhu...(pikiran seorg pengecut)...dan mlmnyer aku pn melakukan aktiviti rutin iaitu tdo pd mase yg awl...hehheheehe...
mcm ni ker klu nk bukak pasar (gadoh)....

tambahan:ingatan kepada die sentiasa ade selalu...ngeee...

2 comments:

MissKitty said...

erkkk..ganas gile..

fifa said...

ganas xganas la kn...tp aku ase nk ceput laju2 je muke laki die tuh...