Wednesday, October 6, 2010

hari ini selepas semalam iaitu hari rabu....

terlalu awal gamaknyer aku nk mencatat apa yg akan jadi ari ni...sbb bru pkui 8.37 pagi waktu tempatan...jadi aku akan mentaip psl smlm iaitu sejarah pada hari semalam...semalam adalah hari yang agak membuatkan mood aku lari tersgt jauh..aku pn xtau die lari bape km/j,xsempat nk catat...pg2 lg dh kene sarapan yg paling masyuk pd abad ini...sarapan yg wt aku kenyang smpai skrg....dek kerana sarapan 2 aku pn melancarkn mogok,xniat aku nk melancarkan mogok 2 tp aku dh xdpt terima sarapan 2 lg...teramat2 mengguriskn hati dan perasaan aku yg sememangnya xsihat ni...maafkan pah kerana berbuat mcm 2...pah xniat pn tp pah dh xthn....(wah,tetibe mata air ku nk meleleh so cite ni tamat)...smpai ari ni mood aku 2 xreti2 nk blk,aku pn xtau die dh sesat ke mane...blk la cpt mood oi..xde sape dh skrg yg leh ceriakn ko...so ko phm2 sndirik n blk la kt tuan ko ni...haishh...k la nk stop dulu,tanggungjawab perlu ditunaikan bknnyer diprabayarkn...ngengehngeh...

No comments: