Tuesday, October 5, 2010

HARI NI.....

salam sebagai permulaan catatan.....ngeee.....sengih sebagai permulaan taipan....
dah lame giler aku xhupdate ini catatan....pengishtiharan itu hanya lah tgal angan2...bukan sengaja nk tgal tp aku diburu kebizian semenjak praktikal nih disamping kebizian ciptaan sendiri....hehehe....mcm2 jd kt idup aku skrg nih...mula2 aku menjadi kejam...pastu aku dikejamkan...hah!padan muke ko!!!
tapi dalam menjadi kejam dan dikejamkn aku dapat juga rase bahgia yg aku idamkan selama ni...angan2 sejak 6thn lpas menjadi kenyataan walaupun sekejap...thanx 2 org yg aku syg itu....nggeee(sengih lebar punyer)...tp syg semua 2 sementara jek....walaupun aku rase kecewa n frust giler tp bdk2 kt bawah ni sikit byk ceriakn idup aku balik walaupun xseceria aku dgn die...
student aku yg ceria...

aku hanya mampu tersenyum dgn keletah dieorg ni....sekurang2nya dgn dorg aku terlupa seketika tentang kestressan yg aku alami...ngeee...

No comments: