Friday, November 5, 2010

aku bru blk fwom vacation....

cis...tetibe jek bru blk...ble lak aku g cuti nih???xde2..aku xpnah g bcuti pn..hahaha....yg sbnr2nyer yg g bcuti 2 aku gak...ok sila sdiakn pnampar sorg 1....sbnrnyer dlm mase beberapa bln nih some of my part tlh cube dibuang oleh aku sndiri...part ni leh dikatakn aku sndiri yg bina dlm diri aku utk aku trus kuat...xmudah ptus asa dan mengeluh ttg apa yg jadi....part ni leh dikatakan aku berjaya ketepikan utk aku bahagia setelah my 1st lup n aku berbaik balik..nape aku ketepikn part 2???sbb part 2 leh jd punca aku xde prasaan ckit pn dlm hati aku a.k.a kejam or xpduli....tp rupe2nya aku silap...aku xpatut ketepikan die sbb ape yg aku nk tp aku xdpt pn...aku xbahagia seperti yg aku inginkn...iya,aku bahagia utk sementara..mmg itu tlh ku katakn itu ckup bererti utk kenangan yg tlg hampir 6thn...ia tidak berlanjutan...bukan rezeki aku disitu...aku cube terima itu semua tp x...aku xdpt terima so aku perlu jemput blk ape yg tlh aku ketepikn sebelum ini...iaitu some of the part...dan yg mengejutkan aku adalah part 2 blk dgn sndirinya tanpa aku jmput..mungkin die tau die diperlukn oleh aku...terima kasih...skrg part 2 membuatkn aku rase nyaman dan aman...(cewaahhh..nk tunjuk sgt kelegaan ko 2 kn minah) skrg ape yg perlu aku lakukn adalah go on wif my life n try to do da best....utk perkara yg 1 itu xperlu n xpayah nk pk....iyer,aku give up...sekian terima  kasih...

No comments: