Saturday, November 6, 2010

biakan ianye xbernama

alhamdulillah aku masih ada dibumi Allah ini dan meneruskan usaha memenuhi encik catatan....dh kt ko je encik catatan aku nk luahkn ape yg aku rase...aku xreti nak luahkn kpd makhluk bernyawa psl ape yg aku rase..so ko la yg jd kwn aku skrg....(wah,pg2 buta ko nk tacing ea sengal)
dlm 2 3 ari ni kondisi aku xbrape elok...dunno y...pg ni je dh tbgn awl dek kerana mr little bos kite 2 mngamuk xnk mkn ubt..die pn xshat...skrg cuaca xmenentu so menyebabkn sape2 yg antibodi lemah akn bermslh...same mcm aku....lpas tbgn td pas2 try nk tdo blk tp ape jd...tetibe kpale pening smua kt keliling aku main kjar2....bdn bpeluh2....nk mntah...cisss...apekah tanda itu???sperti mau dpt chy mata kn???weh,cane nk dpt klu aku sndiri lum bbernikah...LOL...wakakaka....dh la...dh xleh pokus...ade org tgh drill dlm otak aku nih..k la chouw chiin chouw...daa...hope dpt tdo ilangkn smua 2....wekkk bdk lembik.....

No comments: