Friday, November 5, 2010

aku menaip lg...

hai3...encik catatan ari ni shat???pembaca2 (klu ade yg bace) sume shat???sy doakn smua shat yer...amin....ok mari kite mulakan kesengalan aku...akekeke...kn tuan pny blog ni senget...jap sy pas2 aku lak...mmg xtetap pendirian la ko ni p_ _ _ h..sila isi tmpt kosong 2 utk name pgilan aku...tetibe jek...hehehe...
ari ni dh msuk 5 nov..makneyer aku tidak menaip pd 4 nov la yer...mmg aku byk yg nk taip pd 4nov tp smuanyer ditaip dlm otak aku jek sbb xde semangat lorh....ntah la,semangat semakin ilang xtau g mane...semangat aku ni suke2 nk ilang xgtau aku...die g soping utk depavali kot...ok sebelum lupa...
SELAMAT MENYAMBUT HARI DEPAVALI KEPADA YANG MENYAMBUTNYA....
kepda yg xsambut 2 duk diam2 n enjoy ur cuti k...sambung balik cite td...semangat aku luntur lpas bgn pg td...aku ase xslesa idung n tekak aku...well pg2 bgn mesti la g cuci muke n cuci gg dlu kn...(nmpk sgt mls mndi pg..hahahaha) berita mengejutkn bile cecair merah lak yg kuar bile aku meludah...bgus la 2...idung kuar air busuk mulut kuar mende lain lak....aku yg leh wt terima n diam kn aje...klu bersuara nti lain lak yg aku dpt...so bek ko duk diam2 yer empunya catatan...2 dlu wt mase ni...tetibe mood ilang sbb format font ni mcm nk kene maki jer dgn aku.....

No comments: