Wednesday, November 3, 2010

ini yg tlh berlaku....

ini catatan ttg sesuatu yg tlh berlaku...ok motif tlh kembali ke jln asal tidak seperti catatan sebelum ini...1stly aku nk ucap thnx kpd 2anggota bdn aku kerana membenarkan aku bergembira seketika pada ptg td...iye aku tlh pergi berboling dgn exstudent yg aku xajar pn sbnarnyer..cume aku slalu relif klas dorg...1 of them smbut bday ari ni...g berboling pn dkt jer kt skudai parade je pn...ok la..aku hepy sbb dpt lupekn pkran aku yg serabut xsudah dgn perkara xpasti....tp smua 2 kjap jer...aku hepy gak la kuar dgn dorg n yg plg aku hepy sbb dpt klhkn dorg dlm berboling..mau xhepy dpt klhkn boyz okeh...bkn sorg tp 3org...hahaha...pdn muke awk smua....sy menang...hahahha...ok ckup 2 nk bergumbira sbb menang.....(nti ade yg dpt sepak laju2 kang xpsl jek) pas berboling igtkn nk tgk wyg skali xde cite bes lak kt sp 2..hampeh tol...pas2 ktorg g mkn kfc...n then blk sgah jj jap...jln sorg2...g ctu g cni....mlyn kaki melangkah ke mana...niat dihati nk g MPH tp kaki xsgup melangkah ke ctu sbb kenangan aku dan dia ada dictu...smemangnya dr dulu hingga skrg mmg brt kaki aku utk melangkah ke bahagian yg satu itu cume dulu aku masih lg kuat utk melawan perasaan itu dan sekarang aku semakin lemah utk melawan perasaan itu...dgn segera aku msuk ke kdai pompuan tp mase 2 mood dh tunggang terbalik...so otak ligat mencari jln utk xpk lg...aku turun ke tingkt bwh menggunakan tangga bergerak (ceh ayat BM xgune) n situasi yg hampir sama pd ketika dulu aku terserempak dgn seseorg yg membezakan dlu dan skrg adalah org yg berbeza klu dulu aku jumpe die n td aku jumpe kwn LM aku...hehehehe...(bikin suspen jek) ko tgk....mcmne pn mmg die dlm hati aku...mase 2 dlm otak aku cume nk blk utk jauhkn diri aku dr tmpt2 itu tp bagaimana???sbb jj dah mcm umah ke2 aku...aku pasrah utk hadapi semua itu cume aku dh xckup kuat utk melawan perasaan itu...sampai bile???
mungkin aku terlalu byk mempersoalkan sesuatu itu sehinggakan aku sendiri terbeban.....
bila dh sampai umah 2 ase hepy la jgak sbb dpt kuar sbb dh lame xkuar umah...(ceh,nk gtau la 2 die anak dara suke terperap dlm umah) bile dh smpai umah aku refresh jap pas2 bwak mr little bos aku tu g xcercise mantapkn kaki die...haaa amik ko die nk jln sgt,aku bwak die jln2 jauh2 smpai die pnat n mntk aku dokong...ni la bukti aku suke dengki die...hahahaha...n then tetibe aku xsdap bdn...bdn ase dedor jer,idung dh tnjuk sign yg die akn wt hal...aku pn lynkn bdn ni jek....duduk rest jap...tp sendi2 aku ase lemah lak...menggigil....kpale dh mula skit...idung pn dh berair blk....dn mula la aku wt2 sibuk nk elak dr org tau....aku cube utk elak dorg tau skt 2 dtg blk...bia je la aku sorg yg hadapi ni sorg2...ok smpai cni je la catatan utk mlm ni...aku nk rht lebey mlm ni...
hope 4 better tomorrow....amin...

No comments: