Monday, November 15, 2010

alangkah bahagianya klu boleh pth blk ke masa lalu...

salam kepada mata-mata yang membaca....sudah lama aku menghilang dan tak hupdate ini catatan......sebenarnya banyak yang aku nak catat disini tapi takde mood la....ok,saya dah melalut...
buat mlm ini wujud satu perasaan alangkah bahagianya kalau aku boleh patah balik ke masa lalu dan mengalami perhubungan itu kembali...wahhh,ko pny wish xleh blah la peah.....alangkah bahagianya kalau aku boleh bgtau kat dia bertapa aku sygkn dan rindukn dia.....wat ketika ini memang aku terlalu rindukan dia....rindu yg xpernah padam...cukuplah aku hadirkan disini bhw "syg rindukn abg"...walaupun dia xmengetahui apa yg aku ingin ucapkn kt dia...cukuplah catatan ini menjadi saksi perasaan aku kepada dia dan ianya xberubah sejak hampir 5thn yg lalu...

note:pasni akn diusahakn utk hupdate pelbagai xtiviti menarik sepanjang sepeninggalan aku....hahaha..

No comments: