Thursday, November 11, 2010

bukankah bersyukur itu perlu???

salam semua...dh bape ari aku xmuncul kt cni..hehehe...tp aku muncul gak kt blog2 yg lain...g jln2 kt blog2 yg cun melecun....smpai blog sndili ditinggalkn...bukn ape...mmg byk nk tulis tp xde mood akibat kesihatan yg xmengizinkn...cewaahh..alasan ker aper 2...ngeee...sbnarnyer mmg aku xshat....dgn dpt pakej dmam pastu injured lak kt bahu...ni pn thn sakit jap sbb nk hupdate catatan ini...
dlm xsihat pn aku smpat berfb n wt blogwalking...ok blogwalking mmg hobi aku sjak dlu lg..hehehe...stakat nk klik2 tu larat lg la even bahu aku ase sengal2 ckit...
dlm klik mengelik ni...aku bace membace ni tetibe aku ade terbace kt mber aku pny wall...die ade la mengeluh psl ape yg die dpt mengenai sesuatu ni....bkn aku nk jugde die tp aku pelik kt org yg komen kt citu iaitu mber aku gak...dorg ni saling meluahkn perasaan tentang sesuatu itu....aku bg name tuan pny wall A n lg sorg tu B...aku xtau sgt psl situasi si A ni tp aku tau sgt persis si B ni...pd aku ape pn kite dpt kite kene bersyukur...ape yg si B ni dpt mmg dh lebey dr spatutnye...iya die mmg patut dpt itu...sbb die usaha tp die xpatut pertikaikn ape yg org lain dpt...nape perlu mengembar gemburkn tentang sesuatu yg kite xtahu situasi sebenar....pada aku,kite dpt ape yg patut kita dpt dan bersyukur....sekiranya ape yg kita dpt tu xpuaskn hati kite,kite kene pk sama ada itu ujian buat kita ataupun itu balasan utk kita atas perbuatan yg kita dh lakukan sebelum ini...kenapa aku seperti mengkondem si B ni,bukan niat mengkondem pn tapi sememangnya aku xgemar dgn pangai die 2...ok,xnk cite lebey2 nti aku yg dpt saham free msuk tmpt panas kang..hehehe...apepn benda2 mcmni wtkn aku memuhasabahkn diri aku sndiri...aku cube utk berfikiran jernih dlm melakukan sesuatu....

note:si B lum tau bape yg aku dpt..klu die tau abes die canang pastu argue nk g jumpe org atasan...ngeee...
bukan bangga tp itu yg slalu die lakukn bile org lain lebey dr die...

1 comment:

MissKitty said...

si B patut dgr lagu syukur raihan..hehe..