Monday, November 8, 2010

beberapa jam menjadi anak tunggal

ini kisah sedikit lapuk..hihihi..sebab ianya berlaku smalm....tp xde la lapuk sgt sbb lum 24jam pn...eh,aku kisah ape lapuk ke tak yg penting smlm aku jd anak tunggal wat beberapa jam...cewaahh...berangan nk jd ank tunggal la 2...hahahha...sila muntah....
dek kerana boring tahap cipan smlm aku mengacau dating mak n ayah aku...hahahha...ye la,aku ni nk dating btul2 xde org nk diajak....almaklum la org sikit xlaku...wakakakaka...mari gelak beramai2.....aku tgk mak aku siap2 n bermula la sesi soal jawab bersama rakyat...hahaha...n then aku kuarkan ayat "mak,nak ikut???"dgn nada yg agak sayu....ngeee...taktik berjaya...pas2 igtkn nk melawa la ckit...puas cari baju tp sume xkene ngan mood aku..
smpai mak bising "cari baju dkt stgh jam pas2 nk mandi lg...bilenye yg leh kuar ni..."
n then aku pn mjawab (ok,terbukti aku suke menjawab....ngehngehngeh) "jap la mak,org baru nk jd pompuan nih...hahaha"
n decide g mndi dlu la bru smbung cri baju....n last2 bju feberet aku gak yg aku pkai....cardigan,baby T,jeans n shawl...aku rase klu org yg slalu nmpak aku mesti ckp bdk ni xde baju lain gaknyer...hahahhaha...ade aku kesah...janji aku selesa...
ni buktinyer
ok saya mmg tembam..sy tau itu...walaupun brt bdn trun mendadak tp itu xmenjanjikan pp sy akan trun juga...aish...dh byk cri petua tp xjumpe...huhuhu...ok dh lari tajuk..sila kembali ke pangkal tajuk...destinasi yg kami tuju oalah tesco kulai...ayah aku ni mmg sorg yg sgt3 suke membelibelah secara tingkap walaupun kdgkala menangkap juga la tangan die 2...ngeee...xde tujuan pun sbnrnyer kuar tp sbb keboringan kedua ibubapa ku itu dan diikuti oleh kebosanan aku...ngeeee....skali smpai2 kt sane mak aih...aku n mak terkezut sbb org rmai semcm..mcm ade kenduri lorh...ayah memulakan belibelah die secara tingkap,aku n mak lak jln2 cari sesuatu yg boleh ditangkap...hahaha...ni bukti mak aku tgh nk menangkap...ngehngehngeh...







ini pula bukti bahan yang ditangkap




hehehe...disebabkan ini adalah beli belah secara tingkap maka hanya bakul shj yg digunakan untuk menangkap sesuatu...itu pun sbb jumpe bakul...klu x hny tangan yg digunakan utk mengingatkn motip pada jari itu...hahahaha...
bile aku n mak dh abis menangkap...kiteorg kene g tangkap ayah lak kt mane....sbb klu x ditangkap ayah akn hanya timbul apabila die telah boring ataupun tempat 2 nk tutup...ok yg last 2 aku tmbah...ngeee...aku berjaya menangkap ayah ditempat toys....die tgh belek bola utk cucu die iaitu our mr little bos....ayah dh pgang bola brazil tetapi dgn halusnyer aku meminta ayah menukar bola itu kepada bola germany (feberet aku 2) dan ini la hasilnya....taaa daaa....

berakhir la sesi beli belah secra tingkap dan menangkap bukan sesuatu yg xdirancang...ngeeee
pas2 acara mengisi perut lak....ok kami hny mkn di food court shj....tp aku lupa amik gamba sbb lapa sgt sbb tgu air bkn main lame...huhuhuhu....lpas mkn perut kenyang n apa lagi mata dh ngantuk n selamat ayah ajak balik...klu x aku jln smbil tdo...hehehehe...bole ker??ok penipuan berlaku disitu...hehehehe....
balik main bola jap dgn little bos 2....pas2 on fb smpai pkul2 tp xde mood nk hupdate ini catatan.....pas2 tdo...hehehehe....

note:setiap kali keluar mesti berharap akn dpt terserempak dgn die walaupun tau mustahil...cis...niat mmg xbetol aje ci tipah ni (bukan name sebenar)...

No comments: