Saturday, November 27, 2010

fikiran berkecamuk membuatkn muke ko sungguh hodoh!!!!!!!!!!!

salam......

wei muke ko hodoh la....xyah la wt muke mcm tu.....dh la hodoh,ko wt org lain makin benci tgk muke ko tu......cisss...ape kes aku bermonolog sendiri nih???ok2,cube wat muke manis ckit yer....cube try test...1...2...3...ngeee...=D.....
hah sumpah pelik klu aku tgh strees n pastu ade org swuh aku wat muke manis....klu nk pengsan try la swuh aku wat cenggitu....hahaha....muke aku ni leh dikategorikn 'jujur' klu ngadap mende yg aku xsuke or time aku tgh mereng....ntah la,bab yg satu ni mmg aku xreti hipokrit sbb tu kepala aku ni konkrit....(wah,ade kaitan ker??) lg2 time aku skrg ni...ntah la,aku try utk ubah tabiat yg 1 ni tp susah la....yg aku xsuke nti last2 aku gak yg nyesal sbb wt muke mcm tu....huhuhuhuu...menci....menci...menci....xsuke.....xsuke.....xsuke......

dikesempatan ini aku nk ucapkn terima kasih kt kwn2 aku yg sgt2 aku sygi sbb berada dgn aku time mase ni,mase yg aku ase ant yg plg ssh dlm idup....iyer....aku sakit skrg.....but dun worry kwn2,sy akn cube sbaik mungkin utk bgn blk...iyer,aku xsekuat dlu....dlu aku kuat utk mengawal emosi aku tp skrg ati aku rapuh.....dulu,aku amik mase hampir 3thn utk bgn blk dan dlm mase xsmpai 2bln aku jatuh blk....n skrg aku xtau brape lame lg mase yg aku perlukn.....aku hny mampu berharap dan berdoa akan ade sinar baru utk aku...

akal mahu menguatkan hati tp hati terlalu sakit skrg....
akal mahu menyenangkan hati tp hati terlalu sakit skrg....
akal mahu yg terbaik buat hati tp hati tgh cube terima kenyataan....
akal mahu hati seiring dgnnya tp hato tlh jauh dibelakang...........

tetapi hny 1 pinta akal utk si hati,tlglah kuat sekiranya ianya dtg kembali....

No comments: