Sunday, December 5, 2010

salam.....pd catatan...dlm lame aku menghilang....hilang utk mcari kekuatan diri tp rupa2nya aku xkuat yg aku jangka...selain kpdNya aku juga perlukn tmpt lain utk aku lpaskn n kau la tmpt yg plg tepat....td aku g ke tempat yg tlh aku bg name tmpt kami....aku pk dgn g tmpt tu aku bole cube utk lawan perasaan aku skrg.....perasaan yg aku ingin buang tp lpas jejak je kaki kt tmpt tu,semuanya seperti video clip bermain dlm otak aku.....terpapar semula waktu2 aku n die kt tmpt tu....hampir 5thn semua tu berlaku tp seolah2 semlm ianya berlaku.....aku sakit...aku buntu....maybe tindakan itu salah...adakah salah sebab aku nak buang perasaan itu atau pun salah sebab aku xperlu g ker tempat itu...aku rindu tempat tu...sekian..hati berkecamuk...xleh nk trus menaip lg...

2 comments:

MissKitty said...

PIP..try to move on..jgn pikir dia lagi..luaskan pergaulan ok..try babe

fifa said...

die terlalu kuat ade dlm aku.......
sjak 8thn yg lpas....die xpernah ilang...suddenly ble aku mahu jdkn die milik aku...tup...die tetiba ilang......
skrg mmg aku cube sekuat mungkin utk move on...