Wednesday, November 3, 2010

rajin la plak

okeh..ini la jadinyer ble aku xde keje...hupdate ini catatan....tp kali ni pelik ckit sbb aku akn bercerita tentang apa yg akan aku alami bknyer yg tlh dialami seperti selalu...jap lg aku akn kuar dgn student aku...apa tujuan????g men bowling dgn harapan dpt melegakan sikit pkiran aku ckit....tp penyakit aku ni dtg blk...penyakit aper???aku pn xtau...doc pn xckp...yg die ckp mase aku mule2 kene penyakit ni die swuh rht ckup2....tp dh rht ckup2 pn kne gak...ni bkn stakat ckup dh terlebey dh...aku bkn merungut psl penyakit...cume rase kurg selesa...iyer mmg aku xnmpk skt tp aku je yg tanggung azab ni...bile sakit ni dtg idung aku akn berair mengalir xhenti2 diikuti dgn skt pale yg amat sgt n bau air 2 teramat la busuknyer smpai nk wt aku nk muntah....iye dh mmg pangai aku,aku xtunjukkn sakit 2...ntah la,dh mmg aku xreti tunjuk ape yg aku rase...semua aku simpan sndiri....g kinik pn doc bg ubt thn skit jek...mls dh aku nk ngadap die...yg aku leh wt skrg thn jek n hope nti xmakin truk time aku g berboling jap lg...wahai idung n kpale ku bg la mase aku utk bersukaria...iyer mmg bekas2 student aku jer yg dpt membuatkn aku tersenyum skrg...almaklum idup single ni kene cri hiburan sendiri..xde org nk tman...smua kene sndiri...huhuhu...

note:klu rajin nti aku update lpas blk berboling...n untill then semoga pjg umo n jumpe lg yer encik catatan....=)

No comments: